Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Dåligt

Publicerad 2012-10-28 21:32:15 i Alkohol

Igår var det fotbollsavslutning, det känns idag. Dagen började hemma hos Robin med fotboll och shots, sedan vidare mot Kumla för att bowla och äta. Tror att målvakts-Tobbe drog hem segern och Hiller kom tvåa. Hur det gick för mig och Robin tror jag inte vi behöver ta upp, men vi vann iallafall på våra banor, det är huvudsaken. Efter Kumla blev det folkets hus, där det blev både leker, dans och prisutdelning. DÄR både jag och Robin drog hem varsit pris, Robin för "årets träff" efter sitt drömfrisparksmål borta mot HOIF. Jag fick pris för årets träningsflitagaste, tror jag hade gjort 57 träningar utav 64.. Undra om det kan stämma? Oskar kom på en 2.a plats med 56 träningar, så jag var hackad i hälen! Efterfesten fick min granne stå för, så jag skulle slippa städa. Det var fullfart hela kvällen, och natten. Men jäklar vad jag älskar Pålsboda GOIF, som Johan skulle säga.

Idag har det som sagt varit en seg dag, frukostglass, pizza, chips, trocadero och sedan tre filmer och lite slökollande på tv ihop med Robin. Nu ska jag duscha för att sedan krypa ner i sängen och kolla Dexter. Heja!
 
- Pierre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela