Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Tidigt

Publicerad 2012-10-19 05:59:00 i Förebilder

Ja, vi går upp jättetidigt när det fortfarande är jättemörkt och sen går vi till ett jättetråkigt gym. Hur fan tänkte jag nu? Varför har jag gått med på dom här dumheterna?

Sitter nu och slänger i mig lite yoghurt för att strax möta upp Olle vid gymmet, vet inte hur det ska gå. Jag som är van att träna med Patrik, min idol, och när jag tränar med han så kan han ju alltid styra mig vad jag ska göra. Nu måste jag kanske hitta på saker själv att göra, det är jag inte bra på. Sen har jag ingen motivation heller. Men träna, det ska jag.
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela