Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Vård

Publicerad 2012-10-19 16:01:48 i Livet

Efter fotbollen här om dagen tyckte jag att det var en självklarthet att fira lite, så jag drog iväg en beställning från Yves Rocher, billigt och bra vad det gäller hud/hårvårdsprodukter. Idag fick jag hem allting, så ska bli spännande att prova och se vad jag lyckades fynda!

En STOR blandning med diverse saker, allt från rakbalsam till dagskrämer som ska vara bra mot torrhud, vi hoppas på det bästa!

OCH på tal om klädkoder som jag skrev om här om dagen, så körde jag på "chefstilen" idag, för jag antog att när både Rose-Marie och Göran är borta, då måste ju jag var chef. Tur att jag åker till Danmark under nästa vecka så dom inte kan skälla på mig för alla köp jag styrde upp åt oss idag.
 
- Pierre
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-19 21:51:24

Snigging! Är det jobb i Danmark eller? Spännande!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-10-19 22:24:28

Ja, jobba jobba jobba!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela