Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Johanna's Guide - Sista delen

Publicerad 2012-10-22 20:46:47 i Johanna's Guide

 
Sista Måndagen.
 
Måndags dags mina damer& herrar! Idag dansar jag på tangenterna för sista gången på ett tag, tycker herrarna klarar sig alldeles ypperligt utan mig. Om jag minns rätt skrev Pierre senast i Måndags att jag skulle "slå på stort" sista gången. Jag hade ju gärnat lottat ut en bil eller rivit av världens mest geniala inlägg, men pågrund av tidsbrist och utebliven helg ska jag dra iväg igen om tjugo minuter.

Så, jag tänkte tipsa om det kanske enklaste tipset jag har gett er under dom här solskens måndagarna. Ljusblå skjorta. Jag har ingen som helst statistik på det här, men det här är ju en av de absolut enklaste och säkraste korten. En lite lätt solbränna på det så är man oftast hemma. Nu är det ju dock snart November, och nej, jag kommer inte tipsa om brun utan sol av alldeles för många anledningar - däremot - ljusblåa skjortor. Det ska helt enkelt finnas en i garderoben. MEN (det finns ett men här) långärmad. Det är i ytterst få fall jag tycker det är okej med kortärmade skjortor. Just sayin.
Lika svag för en snyggt sittande ljusblå skjorta som för marabouchoklad och högaklackar!

HÄR SKA DET NU VARA FINA BILDER PÅ SKJORTOR... Dock vill inte Danmark och jag samma sak, så ni får vänta med bilderna tills imorgon, förlåt. / Pierre

1. ZARA Oxfordshirt 399 :- (399)  2. Jack&Jones via Nelly 399 :- (nelly) 3. NN.07 via Nelly 995 :- (derek) 4. Ljung via Nelly 899 :- (bengt) 5. SAMSØE SAMSØE via Nelly 799 :- (sams)


Finns otroligt stort utbud av skjortor generellt och behöver inte alls kosta många slantar! Om ni bestämmer er för att klicka er runt på nätet, vilket jag absolut tycker ni ska, så kolla storleken. På t.ex. Nelly kan man läsa andras kommentarer som har köpt den, om den var normal eller liten etc. En skjorta blir inte snygg om den är alldeles för stor eller för liten.

Ciao!
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela