Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Intro

Publicerad 2012-10-24 22:48:00 i Film

Jag har alltid en TV-serie som jag kollar på när jag har lite extra tid över, exempelvis när jag äter mat eller innan jag lägger mig för att sova. Just nu kör jag på The Unit eftersom jag hittade säsong 3 & 4 av den serien när vi skaffade hem "Netflix". The Unit handlar om en specialstyrka inom den amerikanska militären som får uppdrag som har med kontraterrorism att göra (inspirerat av Delta Force). Jag hade sedan tidigare säsong 1 & 2 hemma på DVD där jag älskade intro-låten. När säsong 3 sedan drar igång har dom helt plötsligt bytt ut introt. Skandal tycker jag som har sett serien och anser att introt passar perfekt till den just den här serien! Vad tycker ni om dessa intron?
 
Armé-inspirerat intro som avslutas perfekt med ett par smällar
 
 Helt okej intro men det känns som om det skulle passa till vilken actionserie som helst
 
- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela