Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Netflix

Publicerad 2012-10-20 16:28:00 i Film

Igår skaffade Jimmy hem Netflix, typ Spotify fast för filmer. En månads provtid sen 79kr/månad för ett stort bibliotek med massa filmer. Jag har en känsla av att vi kommer behålla det mer än bara provmånaden. Satans så mycket bra jag hittade att titta på. Förhoppningsvis kommer det även att utökas med framöver. Men jag har så det räcker med filmer och tv-serier för ett år framöver känns det som. Jag har flera A4-papper nedkladdade med filmer jag vill se framöver. Men här nedan får ni en liten lista på filmer och serier som jag kommer slänga mig över den närmaste tiden.
 
TV-serier
Sons of anarchy - s3
Mad men - s1
The unit - s3,4
Fringe - s1,2
Chuck - s1,2,3
Nip/Tuck - s1,2,3,4,5,6
24 - s3,4,5,6,7,8

Drama
The green mile
Into the wild
Miracle
I taket lyser stjärnorna
Illusionisten
Catch me if you can
 
Romantik
PS I love you
The terminal
Jerry Maguire
Down to you
 
Thriller
Law abiding citizen
Original sin
Disturbia
Training day
The Machinist
 
Komedi
Horrible bosses
Scary movie
Love and other disasters
Titta han snackar!
Spirit
 
Action
Con air
Contagion
Timeline
Deep blue sea
Domino
 
- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela