Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

bluff

Publicerad 2012-04-27 00:05:49 i Livet

Pierre håller på och fuskar hela tiden. Skriver under med Robin & Pierre trots att jag inte varit med och skrivit. Skandal! Ni som hängt med lite i bloggen vet ju dock att jag inte brukar lägga upp kort på mig själv så ni förstod väl att det var något knas? Men nu har alltså Pierre förstört det där så då får jag väl helt enkelt följa upp det med ett foto från dagens lilla utflykt med vår lilla grupp elever. En helvetes massa disckastande och sen höjdpunkten, PINNBRÖD!! Det var Ännu roligare att grilla och Ännu godare att äta det än vad jag hade för mig. Pierre säger dock att han på något sätt har missat pinnbrödets storhet på det sena 90-talet. Snacka om taskig barndom!
Jag hoppas att ni läsare åtminstone har fått uppleva pinnbrödets era?


Jag & Andreas njuter av röken som alltid förföljer oss båda(?)


ett magiskt-bagiskt mästerverk!


- Robin

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-04-27 04:13:18

Pinnbröd!!!

Det för genast mina tankar till Peo, Gunilla och vindskyddet man var tvungen att gå till varje fredag på den tiden man gick i småskolan. Allt som hade med dom utflykterna att göra sög. Allt utom pinnbrödet! Det var pinnbrödet som höll en vid liv under skogsutflykterna. Trulle, den blöta mossan och den på tok för starka saften i plast kåsorna var rena plågan men pinnbrödet! Oh, finner inga ord <3



Blev tipsad om er blogg från din härliga Faster Astrid. Och så här långt måste jag säga att jag redan är fast :) Go boys! Go!



/Lilian Therese Sundevall.

Postat av: Erik

Publicerad 2012-04-27 07:11:59

Jag har en, och endast en fantasi just nu. Du och jag tätt intill varandra under björnfällen, girigt trevande fingrar som löper kring min styva areola. Klimax uppnås när du chockas av upptäckten att jag inte har något annat än spandex på mig, som spänner området extra kring mitt pelvisområde. Ha en trevlig helg pojkar!

Postat av: Robin

Publicerad 2012-04-27 09:37:53

haha ja du har helt rätt, dom gångerna som man inte fick något pinnbröd hade man lika gärna kunnat stanna kvar på skolan! :D

Oj Fastrids tips ger redan utslag!



Din eller min björnfäll Erik? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela