Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Café

Publicerad 2012-04-17 14:48:04 i Livet

Har nyss landat innanför dörren, och till min stora förtjusning låg nyaste numret utav tidningen Café i brevlådan. Har nämligen lyckats med att tacka "ja" till att testa 3 nummer av tidningen och sen få lite hudprodukter för endast 88 kronor, jag tyckte det var för bra för att säga nej till! Så nu har jag fixat en kopp kaffe, slagit på Simon & Garfunkel och lagt mig i soffan.



Fick sällskap utav Zidler fruktansvärt fort, både han och jag gillade tidningen!




Jäkligt bra!

PS. Nu har det precis börjar snöa, varför? DS.

- Pierre (en läsande sådan)

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-04-17 15:17:45

bra tidning:D

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-17 15:28:52

Ja, än så länge tycker jag den är riktigt bra! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela