Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Hackkyckling?

Publicerad 2012-04-23 21:48:56 i Sport

Varje fotbollslag har den där spelaren som man som supporter undrar varför i helvete han får spela för. I Arsenal har det alltid varit Thomas Rosicky. Nu har ju han gått och börjar spela riktigt bra och det vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Jag vill ju hata honom.
I Göteborg så heter den där spelaren Tobias Sana. Nu verkar det som om han också har fått för sig att bli bra. Två riktigt bra insatser på raken och idag var han tydligen (såg inte matchen) en bidragande orsak till att blåvitts första seger kammades hem. Ska jag behöver börja tycka om honom också? Jag tänker dock inte dra några förhastade slutsatser än, säsongen har ju bara börjat så han hinner säkert gå ner sig. Hoppas jag. Eller?

Sana & Sella fixade dagens seger genom varsitt mål

- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela