Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Nervös

Publicerad 2012-04-27 09:32:42 i Livet

Robin ljuger, han bad mig lägga upp en bild. Han försöker bara spela svårfångad.

Men nu till det viktiga idag, vi börjar få fler besökare. Det är inte bra. Jag börjar bli nervös, för nu måste man börja tänka på att stava rät. Vi får antagligen krav på oss också att vi måste skriva minst 10 inlägg varje dag. Den här dagen började inte bra. Bloggvärlden är tuff.

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-04-27 11:54:49

Sa ju att de skulle strömma in nu ;)



Visst är det jobbigt att hela tiden behöva stava rät...



Det stör mig att jag får med ert "en blogg som inte är..." när jag länkar till er och det går fasen inte att ta bort och byta namn på er! Vad har ni gjort för skumt?!?

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-27 12:20:34

Bloggen heter ju så, jag har fixat in det för att folk ska hitta oss om man söker på dom orden! Tror jag.. men kanske ska ta bort det för din skull?

Postat av: Ass

Publicerad 2012-04-27 17:02:10

Ja annars kanske jag tar bort länken :P



Nej men det ska gå att döpa om på min sida -men det verkar inte funka... Jag mailar och klagar istället ;)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Publicerad 2012-04-27 17:26:00

På måndag avslutas tävlingen om en skyddsängel, skynda dig att vara med: http://angelica.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-din-egen-skyddsangel.html

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2012-04-27 18:23:22

ha en bra helg

Postat av: Robin och Pierre

Publicerad 2012-04-27 21:02:23

Tack detsamma =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela