Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Ovanligt

Publicerad 2012-04-28 11:11:53 i Alkohol

Det är inte ofta, men idag hände det. Robin ringde och väckte mig. Det brukar vara jag som ringer och kollar läget dagen efter bara för att se att vi lever och den biten. Men imorse klockan 10:03 ringde han. Det kanske har med att jag sms:a han vid 05:41 och bad han ringa mig när han vakna, men jag är inte säker. Nu ska vi gå på marknad, det är nämligen marknad här i Pålsboda. Kolla på tivolit och sen äta godis. Fast vi kommer nog mest dricka öl och skratta åt Halmat som ska sälja lotter. Jag mår faktiskt dåligt.

 

Idag leker jag raggare
(Det är kul att ta kort på sig själv, för då blir Robin arg)

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-28 21:14:46

Stylish jobbat Pierris!

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-04-29 05:57:22

"för att se att vi lever och den biten" hehe :)

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-29 11:58:25

Ja, man måste kolla att man lever. För det är inte säkert!



Hur tänkte du nu Johanna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela