Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

People are strange

Publicerad 2012-04-16 11:11:23 i Livet

Måndag, sitter här med en kopp "Cafe Grand Intenso", eller något liknande. Väl invensterade pengar det där med en "kaffemaskin" det är dyrt, smått och låter mycket när man gör det. Tur att det är gott. Idag är planen att plugga en del, sedan ska jag iväg mot Kumla vårdcentral för att försöka få någon ordning på mitt svullna knä.

Igår höll jag mer eller mindre hela dagen på att försöka fixa den här bloggens grafik, tror faktiskt jag har blivit ganska nöjd nu det är bara några smådetaljer som ska ordnas. Skulle det vara så att ni upptäcker att något är fel, så är det ju kalas om ni lämnar en kommentar! Tänkte även passa på att rekommendera en dokumentär som jag såg igår, When you're strange, som handlar om den gamla rockgruppen The Doors. Där man får följa hela deras resa från början till slutet, med hjälp av Johnny Depps berättarröst så blir det en härlig resa! Jag har aldrig lyssnat på dom tidigare bara hört någon låt här och där, och då inte vetat att det just är The Doors. Så tack vare den här dokumentären har jag nu blivit tvingad att börja lyssna på dom mera. Hittade låten "People Are Strange" som är helt fantastisk på ett ytterst konstigt sett.


- Pierre

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-04-16 16:50:35

Jag skulle vilja ha lite mörkare text... Eller behöver jag nya linser?! :S

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-16 17:06:20

Okej, ska kolla om det går att ordna.. På mina datorer tycker jag dock att man ser bra, men det kan ju vara olika =)

Postat av: Johan

Publicerad 2012-04-16 18:55:01

skriv om mig!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-16 19:06:03

Jaha, vi får väll överväga det Johan!



Hur är texten nu Astriod?

Postat av: Robin

Publicerad 2012-04-16 21:27:02

livet, fotboll, film, alkohol, topp 10...nej det går fan inte att få in dig någonstans Johan!

Postat av: Ass

Publicerad 2012-04-17 08:13:30

Mycket bättre med texten, slapp jag kisa! :)



Jag vill också läsa om Johan! Ni får skapa en ny kategori: Viktiga personer (eller i alla fall personer) i våra liv. Vore läskigt att bli tolkad där, men säkerligen roligt :)

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-17 21:42:06

Jaha, vi fixar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela