Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Pinnbröd!

Publicerad 2012-04-25 22:18:16 i Livet

Att jobba på "Möjlighetsskolan" kan många gånger vara ganska påfrestande...men ibland har det verkligen sina ljusa stunder!
Idag var det frukost tillsammans med eleverna i vanlig ordning sedan en resa till Brevens bruk där det blev en runda på discgolfbanan i det sköna vädret =)  Imorgon blir det en promenad till IP där eleverna ska få samla ihop sin egna "ved" och lyckas tända upp en brasa. Sen blir det grillning av den gamla klassikern "pinnbröd". Fruktansvärt gott och framförallt nostalgiskt! Discarna är ju dessutom givetvis med imorgon också när vi kan ströva fritt över fotbollsplanerna.

För övrigt så var jag uppe vid IP häromdan och drog ett par kast och lyckades kasta över hela planen med min kära Vulcan. Idag drog jag dessutom till med en 30-runda trots lång väntan mellan kasten då mina nybörjare till medspelare ville kasta många kast. Fin jävla form är man alltså inne i såhär tidigt på kastsäsongen :D

- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela