Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Spring

Publicerad 2012-04-29 23:46:19 i Livet

I ett försök att sudda ut helgens alla synder (vin, öl, langos, öl, langos och glass i stort lass) tog jag mig ut på en löprunda med Jimmy. Löpturen gick bra så nu finns det plats för nya synder imorgon. Grillfest!!

Dessutom var det första löpturen på cirka 2,5 månader. Fruktansvärt skönt att kunna springa igen! Och flåset var det inga fel på! Konditionen utsattes visserligen inte för några större prov då vi höll ett ganska lugnt tempo och tvingades bryta efter knappa halvmilen på grund av att Jimmys benhinnor inte är i tipp-topp. Det kändes ändå att tiden jag spenderat på cross-trainern inte varit i onödan.

Springa är ju aldrig kul, men på våren kan det faktiskt vara riktigt skönt. Inte så konstigt kanske med tanke på att spring betyder vår på engelska...

- Robin

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-04-30 01:04:59

spring. vår. hehe. Bra skämt där Robin. Bra där :)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-04-30 09:51:27

Kanske för torrt, men jag var trött ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela