Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Tisdag

Publicerad 2012-04-17 07:42:16 i Livet

God Morgon! Idag är det Tisdag och jag ska ner och jobba på skolan. Eftersom jag studerar på distans har jag möjligheten att jobba extra som vikarie så jag får in lite mera pengar.

Igår var jag iväg till vårdcentralen, fick inget vettigt svar utan det var mer eller mindre bara vänta och se med knät. Det känns inte så himla roligt att få ett litet uppehåll i fotbollen, nu när det snart drar ihop sig till seriepremiär. Fotboll igår gick helt okej, det blev 1-1 mellan GAIS och Helsingborg. Matchen började med självmål från GAIS sida tills någon minut innan halvtid då Mervan Celik kunde nicka in 1-1. I den 60 minuten får domaren en black-out och visar ut mittbacken Calum Angus för GAIS och då kändes matchen förlorad. Dock lyckades dom hålla tätt och matchen slutade 1-1.

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela