Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Woho

Publicerad 2012-04-27 12:24:18 i Livet

Är din frukost tråkig? Vill du rymma bort och glömma allt?

Tänk då på två saker som du verkligen gillar. Antar att du tänker på kaffe och vanlijsocker. Då säger jag bara ett ord, BLANDA! Det är enkelt, du behöver en kaffebryggare, kaffe, vatten och vaniljsocker. Fixa ditt kaffe som vanligt i kaffebryggaren, men innan du sätter på den så slänger du i lite vaniljsocker ihop med kaffet. Sen kan du njuta!

Jag provade nyss, dock hade jag för lite vaniljsocker i. Men det var bara för att det var jätte lite kvar i burken, typsikt.
Imorgon kanske jag ska prova oboy? Eller något annat gott? Vad tycker ni?



- Pierre

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-04-27 20:12:55

Tack för tipset Pierre! Måste jag testa! :)

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-27 20:56:05

Varsegod! =)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-28 21:16:46

Jag brukar göra samma sak fast med kanel! Testa det, svingott och på gränsen till lite juligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela