Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

50-kalaset

Publicerad 2012-08-29 19:21:31 i Alkohol

Jag har redan skrivit kort om att jag var på 50-årsfest i helgen med bastuefterfest.
Nu kommer det även ett bildregn från kalasandet. Det blir inte någon text med förklaringar, bilderna får tala för sig själva!
 


Men jag kanske behöver skriva något trots allt. Efter att ha kollat in bilderna har säkert ni precis som jag konstaterat följande:
Kjell blir glad av whiskey. Valrosständer av salta pinnar är en tidlös klassiker. Pingo bara ska ha sin kask. 2-liters flaskor är stora. Sombreros och tequila hör ihop, så om man inte har tequila närvarande när man har sombreros på sig och ska bli fotad så får man helt enkelt ta fram ett foto av en tequilaaflaska på sin telefon. Peters nya mirakulösa hårmedel fungerar utmärkt. Jocke har lärt sig hur man ska se ut för att Berra ska tro att han lyssnar på vad han pratar om. Michelle skulle kunna bli en utmärkt hund. Jag och Edwin är söta tillsammans. Cromen är till stor del bara senor, ben och hår. Togges bastuvagn är grym. Jag och Jocke myser hemskt gärna med varandra.
 
- Robin

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-08-29 21:25:10

Så många snygga människor på en och samma fest!! För att inte tala om efterfesten ;)

Postat av: Ass

Publicerad 2012-08-30 11:06:57

Haha :D Önskar att jag varit med!

Svar: Det är bortom mitt förstånd hur du kunde låta dig själv missa detta..!
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela