Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Dream

Publicerad 2012-08-30 07:31:32 i Livet

Det här med att drömma, det är ju en jäkla sak. Har drömt konstiga saker hela veckan, vilket har medfört att jag sovit dåligt. Så jag är galet trött idag. Nattens dröm handlade om fotboll, rättare sagt GAIS. På något vänster hade jag börjat spela där, kanske har Bernhard ringt sin polare Jan Mak och tipsat? Vi mötte iallafall Elfsborg på en fotbollsplan som hade massa träd växande på sig, (kanske är så i Superetten?) Det är lite oklart egentligen hur och varför vi spelade, men jag minns att jag var kapten och spelade mittback ihop med Ekunde till höger spelade Enis och vänster minns jag inte. Bakom oss i målet hade vi Dime, honom minns jag mest för han var sämst, riktigt dålig. På mittfältet minns jag bara Ayarna och han minns jag bara för att han snodde bollen av mig när jag sprang in i ett träd.

Min fråga är nu, vad drömde ni inatt?
- Pierre
 

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-08-30 08:45:20

Vilken rolig dröm :) Jag drömde att jag flög luftballong för att mäta avstånd mellan moln. Galet. Kan hända att min dröm hade att göra med att jag mätte som en tok igår kväll när jag fixade till ett stycke tyg till ett draperi..
/L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela