Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Idrott

Publicerad 2012-08-08 07:34:54 i Livet

Att hålla på med idrott kan omöjligt vara bra för kroppen, nu har jag spelat fotboll både Söndag, Måndag och Tisdag. Min kropp mår inte bra efter det, knät är svullet och baksidorna är bra slitna. Hade jag varit lika smart som min kompanjon och inte tränat igår hade jag antagligen inte mått lika dåligt, men det är lätt att vara eftersmart. På tal om träning så börjar innebandyn idag igen, dock ska jag själv inte träna då jag har kastat in hjälmen och sadlat om till Coach. Så jag kommer inte helt ifrån den där sporten, trots att jag försökt.
 
NU måste jag jobba, eller, jag ska iväg och dricka lite frukostkaffe och kolla sommarlovsmorgon.
 
- Pierre
 

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-08-08 14:46:37

Ajajaj. Det där lät inte skönt. Förutom den sista meningen med kaffe och sommarlovsmorgon.. Vart lite nyfiken på vad årets sommarlovsmorgon kan handla om. Lust att ge en kort recension, Mr film/tv expert? (:

Svar: Tror knappt det finns någon handling, dom är 3-4 olika programledare som håller till i en hamn ihop med en livepublik. Sen sjunger dom ibland och visar en jäkla massa dåligt tecknande och dåligt dubbade serier. Så det är egentligen inget roligt att kolla på, men man gör ju allt för barnen ;)
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela