Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

In the end

Publicerad 2012-08-13 12:06:49 i Livet

 
Måndagmorgon, i vanliga fall brukar man vara iväg på jobbet och må dåligt. Men inte idag, för nu har jag "ledigt" i typ 2 veckor. För nu har all ordinariepersonal kommit tillbaka till Skolan, så då behöver dom inte mig längre. Sen får vi se hur framtiden blir, vart jag jobbar och den biten.

Har precis dragit i mig lite frukost, kaffe, mackor och sockerkaka. Kan inte bli så mycket bättre. Ska snart börja göra mig iordning då jag ska in till Örebro för att äta lunch med min syster och Mormor, vilket ska bli väldigt trevligt.
 
- Pierre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela