Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Kontrakt

Publicerad 2012-08-23 16:17:09 i Livet

Kommer ni ihåg för någon månad sen, då skulle jag iväg på ett möte som skulle kunna förändra min framtid en hel del. Idag var det dags för ännu ett möte på samma ställe, skillnaden var att idag skrev jag på ett anställningsavtal vilket betyder att jag kommer börja ett nytt jobb den 3 September. Vad jobbet är och innebär tänker jag skriva om när jag har gjort mitt första jobb. Känslan just nu är att detta kommer bli så jääääkla roligt och bra, är helt uppe i varv. En helt okej vecka att börja sitt nya liv på, heja heja.
 
- Pierre

Kommentarer

Postat av: m H

Publicerad 2012-08-23 16:26:49

Grattis !

Postat av: Karina

Publicerad 2012-08-24 07:46:38

Återigen grattis! Vi vet ju hur det kommer att se ut ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela