Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Lever

Publicerad 2012-08-06 17:14:18 i Livet

Kan förstå att många sitter hemma och tänker för sig själv.. "Vad händer!?". För nu har Robin bloggat hur mycket som helst, och inte ett enda ljud eller bild från Pierre. Kan avslöja att jag lever och jag gör det rätt bra, men har inte känt att jag behövt skriva något när Robban gjort det så bra.

Det blir inte så mycket att skriva efter en vanlig dag, man sover, jobbar och tränar, typ, och äter. Så ni slipper ett sånt inlägg nu, ni får bara veta att jag ska iväg och lira lite B-lags bubba ihop med Robin snart, heja heja.
 
 
Tummarna upp,
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela