Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Risky

Publicerad 2012-08-09 11:26:47 i Film

Bland det första jag gör på morgonen är att kolla in facebook. Varför vet jag inte, då det sällan hänt något kul där. Idag lönade det sig dock. Någon hade lagt upp ett klipp från en av JD:s drömmar i Scrubs. Jag älskar JD:s drömmar i Scrubs. I den här drömmen funderar JD på vad DR. Cox kommer göra när han är själv hemma.
Svaret blir, som Tom Cruise i Risky Business förstås!
 
 
...Och så här ser originalet ut för den som nu glömt bort. Mina "favorit-moves" är spasmerna i soffan och siluetten genom fönstret på slutet.
 
 
- Robin
 

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-08-09 15:52:24

Åhhhh, jag fick just en idé till en ny film med dig och Pirre och kanske Jocke... :D

Svar: Haha åh nej..ska vi göra bort oss nu igen!!?
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela