Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Slut

Publicerad 2012-08-14 16:10:36 i Livet

Igår fick helt plötsligt mitt långa sommarlov ett snabbare slut än väntat. Det behövdes en vikarie för vikarien på Folkasbos lilla kontor. Så fram tills plugget börjar om 3 veckor kommer jag sitta och vända papper där med morsan som boss. Jag kommer alltså göra det som Pierre gjorde där ett tag. Fast lite bättre och lite snabbare. Typ.
Idag var det mjukstart där jag mest fick vänta på att få inloggningar, program och instruktioner. Plus lite annan info och en hel del skitsnack. Lagom start. Och imorgon är det en Kick-off dag på Vinön med temat utomhuspedagogik. Lagom start som sagt. Guld!
 
- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela