Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Wälkom

Publicerad 2012-08-09 07:34:27 i

 
Åsa-Nisse - Wälkom to Knohult, var en film jag trodde att jag aldrig skulle kolla på. Dock fick jag för mig det igår kväll och efter drgyt 10 minuter ville jag bara stänga av. Fast jag behöll den på och började snart hitta en rolig lek, leta kändisen! För varje karakäter som har minst 1 replik spelas av en kändskådespelare. Se bara på det här, vilken storfilm brukar ha med såhär många kändisar?

Kjelle Bergqvist
Michael Segerström
Ann Petrén
Sissela Kyle
Johan Glans
Johan Rabaeus
Henrik Dorsin
Maria Lundqvist
Sofa Helin
Allan Svensson
Brasse Brännström
Sven Melander
Claes Månsson
Ann Westin
Henrik Hjelt
Annika Andersson
Johan Wahlström
Rikard Ulvshammar
Per Andersson
David Batra
Robert Aschberg
Micke Spreitz

Och då har jag säkert missat någon också.. Helt galet! Filmen annars då? Den växte mera och mera, om man tar det hela med en nypa salt. Rolig, glad och ful, Tre ord som beskriver den bra.
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela