Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Åh!

Publicerad 2012-07-20 11:46:40 i Livet

Åh, vilken härlig dag.. Som Magnus Uggla skulle ha sagt om han var här. Solen skiner, det verkar inte blåsa så mycket och det är Fredag! Den här Fredagen kommer att bli riktigt bra, först nu väntar jag på Robin som ska hämta upp mig så vi kan åka till Bolaget för att införskaffa något trevligt, efter det ska vi lira tennis med våra favoritbröder, Larssons. När vi väl har spelat klart och alla är glada så tar vi oss hemåt, för att försöka göra oss snygga. För ikväll är det barinvigning på riktigt, kommer bli årets fest och det får man inte missa!

(Jag vet att ni saknat bilder på mig, så här får ni)
- Pierre

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-07-20 17:08:14

Alla verkade inte så glada efter den matchen ;) Men nu hörde vi skål igen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela