Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Äntligen

Publicerad 2012-07-17 14:34:13 i Sport

Igår lät jag Robin ha sin beskärda del av den här bloggen, jag skrev inget och han skrev tre inlägg. Bra jobbat utav honom tycker jag! Men idag får jag äntligen skriva igen. Sitter här och slänger i mig en tallrik köttfärssås och spaghetti, dock inte jättegod. Ska om en stund upp till Farmor för att fika med henne och med min Far. Efter fikat är det dags för den första tennismatchen mellan mig och Robin för iår, det jobbiga är att Robin är den som är bäst på sport utav oss två. När det gäller tennis brukar jag bli för arg vilket alltid slutar med att jag kastar racketet och svär. Jag saknar det där tålamodet som behövs för att bli bra på det. Samma sak gäller med discgolf och vanlig golf, när jag var yngre var jag konstigt nog väldigt lovande inom golf. Dock tyckte jag bara det var kul så länge jag var bättre än alla andra i min ålder och då jag fortfarande kunna vinna ibland. När dom andra sen kom ikapp mig och några gick föbi, då tröttnade jag och sluta. Det är därför jag spelar lagidrotter nu mera, då kan jag skylla på alla andra istället för bara mig själv.

- Pierre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela