Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Bikten

Publicerad 2012-07-09 23:32:26 i Livet

- Förlåt mig gymmet jag har syndat. Det var sex dagar sen jag tränade sist och under den tiden har jag supit fyra av dagarna samt käkat en massa skräpmat.
- Träna hårt och svettas ut massa gifter nu på förmiddagen och sen kommer du tillbaka ikväll för ett rejält jävla styrkepass.
-Okej, det här ska inte hända igen.
 
Typ så lät det när jag idag gick till gymmet för att be om syndarnas förlåtelse. Ett benpass på morgonen och sen ett styrkepass med Jimmy på kvällen. Träna med Jimmy är jobbigt.
Han har massa galna övningar och håller koll på en så att man inte fuskar och så. Kroppen kommer inte må bra imorgon.
Sen känns det ju lagom tråkigt att stå inne på ett kokhett gym och svettas när man kunde varit ute i det sköna sommarvädret, men va tusan, disciplinering krävs efter sånt osunt levande.
 
- Robin

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-10 04:27:25

Om du lät sådär efter 6 dagar hur fysiken ska jag då låta efter min hela livstid... ;)

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-07-10 04:28:38

Fysiken = fasiken. Min stavningskontroll har inte lärt sig att svära ännu. Vi jobbar på't...

Postat av: Karina

Publicerad 2012-07-10 14:09:47

Gymmet gillar nog mig! Har betalat årsavgift men sliter aldrig på varken lokaler eller maskiner ;)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-07-10 14:18:41

Haha men fysiken passade ju bra in just till det här inlägget så ;)

Ja det är ju riktigt schysst av dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela