Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Brunch

Publicerad 2012-07-18 08:15:31 i Mat

Redan Onsdag, tiden går fort när man är ledig. Idag har jag lyckats komma upp i normaltid vickefall, annars är det lätt att man snoozar bort tre-fyra timmar extra. Anledningen till att jag är vaken nu är att jag har tvättid, det känns som om jag alltid tvättar. Jag tycker det är lite små roligt att tvätta faktiskt, man står där nere i källaren och slänger in någon smutsigt och sen komme rdet ut och då luktar det gott, tänk om man kunde göra så med sig själv? Går väll jämnföra med en dusch, men ändå.

Direkt efter min tvättning idag ska jag ta min superford till Sköllersta, där väntar en stor och härlig Brunch. Ihop med mina vänner Johanna och Charlotte, tror jag. Så det blir både Amercianpanncake, kaffe, bagutter och massa mera gott, underskattat. Johanna ska även få klippa mig, det ska bli roligt.
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela