Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Bubba

Publicerad 2012-07-29 12:31:35 i Sport

Första fotbollsmatchen från start idag sen drygt två år tillbaka. Fick ett samtal från coachen nyss och då smög sig nervositeten in. Det slog mig helt plötsligt att jag ska få lira fotboll igen på riktigt. Coach undrade bland annat hur länge jag trodde att jag skulle orka. Inte så länge sa jag. Vi möter ett division 4-lag som är i ständig rörelse och jag spelar bredvid lagets mest otränade tjockis, Peter Bjurenholt. Det kommer bli jobbigt! Och i den här värmen. Puuh!
 
- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela