Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Choey

Publicerad 2012-07-02 19:38:49 i Film

Har just kollat klart på de två säsongerna av Vänners spinoff-serie Joey. Den fick knappast någon höjdarkritik och inte särskilt bra tittarsiffor men jag tycker det är en helt okej komediserie måste jag säga. Joeys dumhet kan bli överdriven ibland men det är ändå oftast ganska kul att skratta åt folk som inte är så smarta.
Den roligaste karaktären i vänner har jag dock alltid tyckt att Chandler var. Det är tack vare att han ofta är rolig på ett smart sätt. Han fördummar folk genom att använda sig av ironi och sarkasm. En scen som tyvärr inte gick att bädda in i inlägget får ni istället i en länkform.
Här misslyckas Chandler med ett av sina skämt genom att snubbla på orden och de andra får äntligen göra narr av honom nu när det är han som gör bort sig.
Oftast har han bara korta små kommentarer som levereras med skön tajming som i klippet nedan. Helt klart min typ av humor!
 
 
 
- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela