Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Dag 2 del 1

Publicerad 2012-07-05 22:35:16 i Livet

Vi lever, och vi lever som fan! Dock kommer våran lever inte leva imorgon.. Succé!

Idag har vi faktiskt gjort mycket, vi har shoppat, ätit mat, druckit öl och kollat fotboll, och kvällen har bara börjat! Vi körde en stor jäkla frulle som hade allt från Cheeseballs till nyponsoppa. När vi kände att vi fått kraft i kropparna så tog vi oss ut mot Karlstad City. Idag var det en stor dag, jag (Pierre) hade fått ett stort uppdrag. Robin, den ena delen av oss som nu har gett sig in på det här med modebloggande ville ha min hjälp med att köpa lite kläder. Vi drog ut på jakt och letade överallt, HM, MQ, InterSport och diverse butiker. Vi lyckades faktiskt hitta lite småsaker, jag hittade även lite saker till mig själv, det visar vi när vi kommer hem dock. Robin har lite krav, han vill inte "synas" för då kan han träffa en flicka som han inte känner och dom han inte känner vill han verkligen inte känna på. Så vi gick lite efter vanliga "basic-line", Chinos och Skjorta vart högst upp på listan. MQ leverarade som tusan, 50 och 70 procent rea på allt, typ. In och ut i provhytten med diverse skjortor och byxor, jag jobbade fan mer där än vad dom som själva jobbade där. Vi hittade galet snygga kläder åt honom och han blev galet snygg!
 
Nu kör vi massa roliga bilder igen!
 
Vi klarade klaraälven idag igen.. Nyktra också!
Powernap i soffan
Robin lira gura
Vi gick och kollade fotboll hos Elis, där måste man vara naken, typ.
Robin och Grävlingen
Nu spåra det ur.. igen..
Nu börjar MODE, Robin har aldrig varit tightare än han är just nu..
Robin kör på två snygga och tighta kläder från Cotterfield och även en klocka (för att åka liggaprocenten till 96%), lånad av Pierre. Det här är alltså resultatet av denna dags "make over".
Dobber, Sladder och Dobber. Ni vet hur jag funkar, jag är alltid snygg och kommer alltid vara det.. Jag behöver inge make over.
 
Vi har varit med på kort en gång, vi stod så här!
Astrid körde på sin snygga jeansklänning och lyckades få med polisen i bakgrunden..
Vi stod så här.. VA!
 
- Robin och Pierre (Modekungar och snyggast i Karlstad/Eskilstuna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela