Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Fri

Publicerad 2012-07-27 14:28:17 i Livet

När man jobbar på Fritids så måste man offra sig rätt mycket för barnen, idag körde vi "Talang/Sikta Mot Stjärnorna/Idol". Barnen var inte jätte pigga på att uppträda utan ville mest sitta still och kolla på. Som tur är så älskar jag att hoppa runt i konstiga kläder och leka stjärna. Jag drog med mig Nicklas upp på scenen och körde en väldigt avancerad version utav "Euphoria", dock snodde jag några moves utav dom jag och Robin brukar göra när vi kör låten. Det blev en succé.
 
 
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela