Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Frippa

Publicerad 2012-07-19 10:12:36 i Livet

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Robins födelsedag. Ska snart hem till honom för att äta en födelsedagsfrukost och ge honom sina presenter, så han slutar tjata om dom.
 
Så, nu har Robin fått lite rampljus i mitt inlägg. Igår efter min brunch så fick Johanna ta fram saxen och styra upp mitt hår, inte mer än rätt med tanke på att hon är min frisör. Här får ni en både "före" bild och en "efter" bild. Jag är galet nöjd!
 
 
 
- Pierre

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-07-19 17:16:05

Borde väl varit kort på födelsedagsbarnet!?! Kanske blir ett idag (=före) och ett på lördag (=efter) :D Kan ju vara hårt att fira födelsedag OCH barinvigning.....
GRATTIS älskade Robin <3

Postat av: Robin

Publicerad 2012-07-19 17:20:32

Det kan nog komma upp ett väldigt hemskt kort på mig senare under dagen ska du se...fast titta helst inte på det!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-07-20 10:04:22

Jag är galet nöjd! Det är ju en av de få gångerna som jag faktiskt får bestämma helt själv - när jag klipper Pierre eller Robin ;)

Och Robin, jag lider lite att jag missar din barinvigning och inte kan vara med att ta lite hemska kort - men räknar med att ni får kul ändå! Jag ska ut o segla, så blanda en sur& god åt mig. Bildbevis krävs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela