Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Ginza

Publicerad 2012-07-31 22:48:31 i Film

Ginza hade en stor rea för ett tag sen och givetvis gjorde jag en beställning med en massa filmer som kostade 10 eller 29 kronor styck. Sen hittade jag även Entourage säsong 6 billigt och så tog jag med 7an när ajg ändå var igång då den inte var så dyr. Problemet var att den inte hade släppts än och ginza skickar inte ut leveransen förrän allt i beställningen är redo. Så först idag fick jag min beställning som jag nästan hade glömt bort vid det här laget. Det är kul när det händer nåt sånt där oväntat. Så nu har jag massa sköna rullar att kolla igenom, exempelvis: I spindelns nät, Apocalypto, Pearl Harbour, Dinner for Schmucks, The Spirit, Jakten på lycka, Hierro, Butterfly Effect och Wild things. GULD!!
 
- Robin

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-08-01 03:08:23

Riktigt bra filmer!!!

Svar: Ja så till de där priserna gick det inte att hålla sig från att göra en beställning! ;)
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela