Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Kläder

Publicerad 2012-07-02 17:49:45 i Mode

Blev som sagt en tur på stan med Michelle förut, jag var på jakt efter en "tjock-tröja" som jag vill ha när jag jobbar på fritids, en som är både mysig och snygg. Dock har jag ingen lust att lägga ut några större pengar på just en sådan tröja, jag hittade 1 Diesel på MQ, men tyckte dock den var lite för dyr och valde därför inte den. Istället kom jag hem med följande:

Byxor - Dobber (Ohio worker pant)
Skjorta - Dobber (Daytona dot shirt)
 
Skjorta vänster - Park Lane
Skjorta höger - Le Costrad
Fickduk - Le Costrad
 
Vitpiké - Le Costrad
Jacka - Park Lane
( kom ihåg, man kan aldrig ha för många jackor )


- Pierre
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-07-03 07:57:36

Jag vill också vara student och ha råd att handla en massa kläder... :S

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-07-03 08:15:28

Det är bara leta efter röda lappar! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela