Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Ledig

Publicerad 2012-07-02 15:07:38 i Livet

Den här veckan har jag "semester" vilket är väldigt skönt. Ska därför inte hålla på och stressa eller något, så den här dagen började med att jag käkade frulle i sängen och läste "Zlatan boken", har hunnit 320 sidor på typ 4 dagar. När jag väl fastnar i en bok har jag svårt att släppa den, och den här en av dom bästa jag läst.

När jag kände mig tillräckligt vaken för att gå upp från sängen gick jag och klädde på mig. Skulle nämligen möta upp min syster i Örebro vid klockan 12. Det är ju så galet mycket rea i alla butiker, så vi kände för att shoppa lite. (Lägger upp bilder på alla kläder jag köpte senare) Nu ska jag äta lite glass och spela FM. Hoppas ni har en bra måndag!
 
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela