Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Marieberg

Publicerad 2012-07-03 19:49:36 i Mode

Vart med Pappa och Inger in till Örebro/Marieberg idag som sagt, började med att lämna av Inger hos sin ryggknäckare. Pappa och jag drog till Sveas för en kopp kaffe med tillhörande sötsak. Inte ofta han och jag har egna stunder, vilket jag uppskattar mer och mer (ännu ett ålderstecken). När Inger var klar åkte vi mot Marieberg för att inhandla min födelsedagspresent, skulle få köpa det jag behövde på Intersport/Stadium. Valde först Stadium, dock vill ingen riktigt hjälpa oss så vi gick vidare till InterSport, där fick vi hjälp! Hittade fram ett par bra fotbollskor, som denna gång inte är för små. Sen var det dags för springskorna, dom gamla jag hade har jag haft i drygt 2 år. Så dom är utslitna och för att inte slitna mera på min kropp var det dags för nya. Jag ville ha samma märke som jag redan hade, Acsis, så vi började kolla vilka skor som fanns. Tog fram några modeller som verkade bra. Dock vart vi osäkra på hur jag sprang, så fick göra ett löptest där för att verkligen hitta fram rätt sko. Valde sko och skulle ta oss till kassorna. Dock upptäckte vi att det var "Ta 3 betala för 2" på ALLT i butiken. Så Inger valde ett par skor, och jag gick till klädavdelningen. Lyckades hitta 2 galet snygga "myströjor" som jag skrev om här om dagen. Både funkar riktigt bra till jeans och kan även bäras som lite "snyggt". Slängde även med en ny vindjacka som är lite tjockare än min gamla, bara för att just "Ta 3 för 2".
OCH det roliga var, när jag kom hem och kollade på mina gamla springskor så var dom inte alls ett par acsis, dom var ju New Balance. Vilken jävla miss.

Nu kommer på tok för många bilder på mig själv här, men ni kan ju ge fan i att kolla på mig utan bara kolla kläderna. (Fick förövrigt hem ett paket från HM idag, som jag glömt att jag hade beställt. Visar er imorgon)
 
Acsis Gel-Cumulus 13
Nike T90 shoot IV FG
 
Adidas Drk indigo hoodie
NIKE Squad FT Crew GR
Dobson dark R-90 Jacket dark Petro
 
Ha en bra kväll!
- Pierre

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-07-03 22:07:26

Oj, va du börjar bli gammal ;)
Oj, va du kommer springa fort!
Oj, va bra du kommer spela fotboll!
Oj, va fina kläder!

Postat av: Robin

Publicerad 2012-07-03 22:46:19

jag som alltid har tyckt om min bror och mina föräldrar då? Betyder det att jag alltid har varit rätt så vuxen av mig..?

Postat av: Ass

Publicerad 2012-07-03 23:40:52

Det betyder att du har en fantastiskt bra släkt Robin! Så bra att Pierre försökt byta ;)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-07-03 23:58:01

Så nu när han börjar tycka om sin egen kanske vi slipper honom i vår släkt..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela