Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

PUP

Publicerad 2012-07-08 23:22:38 i Livet

Idag har det varit en riktigt tung dag...4 dagars festande har satt sina spår i kropp och själ!
Örebro levererade typ precis lika fint som Karlstad, det var skönt att se en massa ansikten som man kände igen. Idag har både jag och Pierre enbart slöat men en person som varit effektiv är dock Astrid. Hon har gjort ett antal inlägg om vår helg där. Hon kallar samlingen av dessa inlägg för
"PUP - The True Story". Gå gärna in där och läs om vad som egentligen hände under besöket.
Dom innehåller bland annat förklaringar till vissa bilder som vi har visat, även lite andra bilder och tyvärr några riktigt hemska videos som spelades in under torsdagskvällen. Som tur var skonade hon oss lite och sparade på några av dom. Så om ni nu inte kan få nog av oss, gå in där och läs alla inläggen som heter något med PUP. Ett litet tips är att läsa dom i rätt ordning, börja alltså med det äldsta inlägget!
 
- Robin

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-07-09 08:10:52

Jag tänkte som så att jag inte behövde visa alla filmerna och därmed visa hur dumma i huvet ni är :) Sen kanske de kan vara bra i utpressningssyfte någon gång... :)

Postat av: Karina

Publicerad 2012-07-09 08:56:46

Jag vill se & höra fler fantastiska musikvideos.
En idé är sen att spela in Pierre & Johan tillsammans för det kan inte annat än bli en skrattsuccé. Sjunga rätt OCH i takt, va e de?!?

Postat av: Robin

Publicerad 2012-07-09 13:16:39

Haha smart tänkt Astrid! :D

Jaa det skulle nog låta som när jag och Pierre sjunger Satiscation skulle jag tro, det var inte vackert någonstans..!

Postat av: Ass

Publicerad 2012-07-09 15:23:20

Men det var fasligt underhållande :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela