Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Rött

Publicerad 2012-07-13 09:53:16 i Livet

En av våra trogna läsare heter Karina, det är Robins mamma och min lilla extra Mamma. Hon har ganska nyligen flyttat till ett hus, vid huset finns ett trädgårsland. Där hon har tagit fram sina grönafingrar och börjat odla diverse saker. Efter min jordgubbsfrukost igår så tyckte hon att jag saknade "riktiga" jordgubbar. Så igår kväll kom hon över men en påse färska jordgubbar direkt från landet.

SÅ den här morgonen är faktikst ännu bättre än igår, fast jag blev tvungen att ändra lite för tyckte det nästan kunde bli för mycket jordgubbar. Så idag blev det Vaniljte, vanliga mackor med ost och sen jordgubbsyoghurt med färska jordgubbar i!


 
 
 
Underbara morgon!
- Pierre

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-07-13 10:16:08

En bra start på fredag den trettonde med andra ord ;)

Svar: Den bästa!
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela