Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Rutin

Publicerad 2012-07-14 10:39:37 i Alkohol

Att vara hemma hos Patrik Larsson är något av det roligaste man kan göra, nästan. Igår bjöd han på parmasallad, diverse ostar och rödvin. Var länge sedan jag drack såhär mycket rödvin som vi lyckades slänga i oss igår.
 
 
Lyckades åka snålskjuts med Lovisa och Steffie hem, det var tur så att jag lyckades komma hem. Dock klarade jag av att både somna och tappa mobilen där i bilen på vägen hem. På senare tid har jag även börjat gjort iordning två mackor och ett glas mjölk, sammtidigt som man sitter vid facebook och skriver till allt och alla, jag måste verkligen sluta med det. Jag vet dock att Robin också gör sånt, så därför kan jag fortsätta.
 
- Pierre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela