Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Svampen

Publicerad 2012-07-11 22:36:08 i Livet

Den här bloggen är bred, som ni redan märkt skriver vi om kläder, film och "livet". Då och då slänger vi in lite matbloggande, typ Robin's köttbullar igår. Idag när jag satt jag på jobbet och filosoferade så kände jag hur mycket jag saknade att vara ute i skogen och bara vara. Dock tyckte jag att det skulle vara lite dumt att bara åka ut i skogen och sätta mig, så jag tänkte att det här med svamp är ju roligt. Jag tycker iallafall det var väldigt roligt att plocka svamp när jag var liten, då ihop med Pappa och Mamma. Vem skulle jag nu lura med ut i skogen? Jag frågade Robin om han gillade svamp, han svarade precis så som jag skulle svara om någon frågade mig om jag gillade svamp,  Ett stort NEJ. Men det gjorde inte så mycket, vi tänkte att det skulle bli roligt bloggmaterial, och ja, det blev det.
 
 
 
 
 Skogens kungar
 - Pierre (och Robin)
 

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-07-12 08:02:53

Haha :D "Slicka på den!" "Pålsboda by night" "Det här är så jävla tråkigt!" och det där fingret :D (Jag har fortfarande problem att kommentera vissa inlägg i chrome :S )

Svar: Haha jaa sen gillar jag Pierres: Kolla vilken "bleffa" förresten!Sluta använd chrome! ;D
Robin och Pierre

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-12 08:18:27

Va underbara ni är :) Det där måste ju vara ett lätt sätt att få brudar....offra sig så....gå ut i skogen bland myggen och leta & plocka svamp, rensa & steka den fast man inte ens tycker om det!!

Svar: Ja det är ju förhoppningen! Eller njaa, det där vill jag nog inte göra om på länge ;) / Robin
Robin och Pierre

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-12 08:20:34

Anonym är jag: Karina! Men det går inte att skriva i namnrutan.
Sen gillar jag inte att det inte går att kommentera direkt på startsidan utan att man måste gå till vänsterkanten och välja ett inlägg....

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-07-12 09:43:38

Håller med Karina på kommentatorfronten! Men videon - den älskar jag!

Postat av: Ass

Publicerad 2012-07-12 12:28:58

På de flesta inlägg kan man ju klicka på "kommentarer" under inlägget på startsidan. Men inte alla... Märkligt... Sen stör jag mig fortfarande på att den inte kommer ihåg mig :S

Svar: Jag ska kika på det i eftermiddag..
Robin och Pierre

Postat av: Hanny Montany

Publicerad 2012-07-13 16:16:55

Vad hände med kläderna? Trodde det här var en modeblogg? :/

Svar: Det var bara en modeblogg i Karlstad.. Nu är det en matblogg! ;)
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela