Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Tennis

Publicerad 2012-07-12 21:25:12 i Sport

Tennis är en ganska rolig sport. Det tråkiga är dock att man gör det alldeles för sällan.
Man spelar ganska intensivt i nån vecka mitt på sommaren men sen glömmer man bort det och så vips är det höst och säsongen är över. Det här året ska det dock bli ändring eftersom jag har så mycket tid till såna här lite mer ovanliga aktiviteter. Jag köpte nytt racket igår och spelade på en gång match mot Johan. Seger med 6-0, 6-4, 6-4 blev det.
Idag skulle det bli den väl uppsnackad match mot Simon men även Johan ville spela så på förmiddagen fick det bli en liten uppvärmning mot honom. 6-2, 6-3, 6-1 slutade det den här gången. Matchen mot Simon blev en stenhård fight med många långa bollar och gem.
Dom flesta slutade dock med seger för mig så även här blev det stora siffror. 6-2, 6-1, 6-2. Så nu vet ni hur bra jag är på tennis. Typ.
 
- Robin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela