Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Fuowtball

Publicerad 2012-06-19 19:25:38 i Sport

Fotboll är ju förbannat roligt, idag har vi träning dock är jag inte frisk så kan inte träna. Det är ju även Fotbolls EM så därför tänkte jag nu ge er tre stycken jäkligt bra och roliga fotbollsklipp!
 
Första är ett klipp på tränaren Harry Redknapp, han blir intervjuvad inför en stormatch och bakom honom håller några spelare på att träna. Helt plötsligt får han en boll på sig och kan helt enkelt inte släppa det..
 
 
Andra klippet är en målgest utav Robbie Fowler (Liverpool) där han väljer att "sniffa" den vita mållinjen, vilket resulterade i böter och några matcher avstängning.
 
 
 Tredje är ett klipp som handlar om Sverige, rättare sagt matchen mellan Turkiet - Sverige i VM-kvalet 2001. Sverige låg under länge, innan kålroten Henke Larsson och Andreas Andersson kunde göra mål.. Kommer ihåg att jag satt hemma i Fabbetorp med min pappa, Jan-Banan, kollade och skrek. Minns extra mycket när Andreas Andersson blir inbytt och Jan-Banan spyr galla över honom som jag aldrig hört någon spy förut. När sen Andreas gjorde målet, ändrade han sig lite.
 
 
 - Pierre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela