Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Hosta

Publicerad 2012-06-18 16:53:23 i Livet

Har dragit på mig någon jäkla förkylning som inte vill ge med sig, haft det hela helgen. Trots lite feber och ont i halsen var jag duktig att jobba idag. Dock är jag helt slut nu och planen för den här Måndagskvällen är att lägga sig i soffan, slå på en film och sova. Ska försöka härda ut dom två arbetsdagar jag har kvar på den här veckan innan jag tar lite långhelgledigt, som ska bli riktigt skönt!

Snart är det midsommar, vi brukar alltid spendera midsommar vid Brevens Bruk eller rättare sagt uppe vid Röda Sand. En trevlig cykeltur dit på Torsdagskvällen för att sen köra på hårt i 3-dagar. Dock kommer jag inte att göra det i år. Jag har bestämmt mig för att fira midsommarafton inne i Örebro ihop med Patrik och många mera. För att sen på Lördagen ta mig till Brevens och försöka dansa sönder benen, mer om detta kommer lite senare i veckan.

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela