Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Korv

Publicerad 2012-06-06 18:38:50 i Livet

Matchen förlorades med 1-0, tror jag gjorde min sämsta match i år. Fanns inga ben kvar och kroppen var trött. Var dock rätt nära på att göra mål, om jag nu bara kunde skjuta bättre. Nu har jag dragit i mig en tallrik med pasta och korv, smakande galet bra. Planen nu är att fixa inför morgondagen då jag ska jobba igen. Behöver även städa och byta sängkläder, får hoppas det hinns med ikväll också.

Imorgon tänkte jag börja skriva om Korfu!

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-06 23:27:07

Det ser vi fram emot! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela