Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Kväll

Publicerad 2012-06-17 20:24:03 i Livet

Snart är det höst, när hösten kommer börjar man spela innebandy igen. Dock kommer jag inte att göra det i år, inte heller Robin för den delen. Men helt från denna sport kommer jag inte att komma, utan kommer verka som ledare i A-laget ihop med våran stora idol Bill Petersson. Idag hade vi spelarmöte, det kom typ 8 spelare tror jag. Det var inte så bra, för då kunde vi inte direkt gå in på allt vi ville ge ut. Om 2 veckor börjar försäsongen, dock känns det jäkligt tidigt och tråkigt då fortfarande fotbollen är i fullgång. Men det skadar ju inte att träna lite extra!

Nu ska jag försöka bli av med min jävla förkylning och feber så att jag kan jobba imorgon. Hoppas ni har en bra kväll!

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-06-17 22:10:39

Men Pierre! Du måste inte göra som Robin och sluta spela innebandy...

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-06-18 08:47:06

Jo, jag vill inte att han ska vara ensam,,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela