Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Livet

Publicerad 2012-06-02 07:15:19 i Livet

Livin la vida loca!

Ett gammal klassiker som jag lätt kan använda efter 3 dagar här nere. Solen steker, poolen är kall och ölen är kallare.

Dagarna ser ut ungefär så här: Vaknar upp runt 07:00 för att sedan ta sig ut på en springtur eller morgonpromenad, kommer tillbaka för en dusch och sen frokustbuffén som väntar. Upp på rummet igen för att byta till badbrallor, ner mot poolen där det inte är mer en max 5 personer per dag så det är ritkigt lugnt och skönt! Beställa in några öl och ta några svalkande dopp. När man känner att man blivivt lite brunare och snyggare är det dags för en dusch och uppfreschning inför kvällen. Ut på "stan" och leta upp en fin restuarang för en middag, det grekiska köket leverar som fan!

Planen idag är att hyra en bil och ta sig runt längst hela ön för att se vad den har att ge. Dom andra resterande dagarna kommer annars gå till som ja beskrev här innan. Internetuppkopllingen här är ungefär lika instabil som snubbarna i Hangover är när dom vaknar upp. Men jag ser ju att Robin har skött sig bra med att skriva och ännu skönare att grabbarna tog 3 poäng igår, första matchen jag inte var med på.. måste vara ett väldigt konstigt sammanträffande bara.

Nu ska jag götta i mig frulle för att sedan bättre på brännan, får se om vi hörs något mer innan jag kommer hem!

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela