Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Match-ning

Publicerad 2012-06-20 23:13:55 i Sport

Pierre har ju hand om "avdelning mode" på vår blogg som ni alla märkt. Idag tänkte jag dock till när jag skulle iväg och titta på fotboll. För om man tittar på match, så måste man ju matcha klädseln! Jag vet inte vad det är för märken eller så på kläderna, men det vet nog Pierre för jag har troligtvis fått allt av honom skulle jag gissa på!
 
 
Jag såg till och med till så att skor och strumpor matchade till övrig klädsel!
 
 

Och matchen nu då? Jo det blev en skön skräll! Pålsboda vann borta mot tvåan Laxå med 1-2 och tog sin fjärde raka seger. Seriens formstarkaste lag! Patrik gjorde sin vana trogen ett mål, men Laxå kvitterade innan halvtid. En halvlek som Laxå ägde utan att få några riktigt farliga lägen. Andra var jämnare och lagen böt halvfarliga lägen med varandra. Med knappt 10 min kvar ville Bernhard säkra poängen och satte ner Patrik som extra stöd nere i backlinjen.
Och här kommer dagens roliga grej!
Patrik ilsknar till och muttrar nåt i stil med "Vafan, vill vi inte vinna matchen eller?!". Men med bara några minuter kvar seglar hans bror upp i ett anfall från sin backplats och nickar in segermålet. Tänk att det skulle krävas att ta bort Patrik från toppen för att dom skulle kunna göra ett segermål ;)
 
Ännu en rolig grej med denna dag och även tidigare under veckan är att jag fortsätter vinna på mina tips i div.4-fotbollen. 640 kr plus häromdan och nästan 900 plus idag.
Vem faan behöver sommarjobba?!
 
 
- Robin

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-06-20 23:17:27

Tror t-shirten är en bläck, tröjan är nog från HM och byxorna kan vara från Zara!?.. Dina skor ser ut att va DC?

Postat av: Robin

Publicerad 2012-06-20 23:27:27

Jaa skorna har jag köpt själv och det är DC =)

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-06-21 08:06:58

Byxorna kan nog också vara HM tror jag..

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-21 09:58:29

Haha ni är så roliga! :)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-06-21 12:58:55

Tack, vi gör så gott vi kan =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela