Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

New!

Publicerad 2012-06-20 17:46:34 i Livet

Hade midsommar firande på jobbet idag, det var roligt. Plocka blommor och hela den biten, för att sedan få äta glass och jordgubbar! Har dock inte mått något vidare idag heller, strular i luftrören och fryser. Trots det trotsade jag och Johan allt, vi drog till Marieberg. Skulle bara köpa handukar och sprit. Stannade på Jysk, hittade perfekta handdukar. Johan är en rik kille och vill därför in i själva köpcentret och kolla kläder. Jag gillar ju kläder så jag tyckte det var en bra plan. In och ut i massa affärer. Jag skulle absolut inte köpa kläder, nej nej nej. Dock slutade med att jag kom ut med en påse från MQ, rackarns.
 
Nya Jeans - Dobber (Man kan köra Jocke-Dansen, slåss och supa i dom)
Ny T-shirt - Emilio
Jeansjacka ("armani jeans") & Solglasögon ("Ray-Ban") - Köpta i Korfu, dock inte visat upp dom!
 
- Pierre
 
 

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-06-21 05:21:35

Krya på dig!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-06-21 07:50:02

Tack! :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-21 09:59:54

Bra jeans! Snyggt!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-06-21 11:17:14

Bra skit, så att säga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela